15 June 2013

Bosan bosan

Assalamualaikum, Salam Sejahtera. :)
Bismillahirrahmanirrahim..

elo. kelmarin outing pelajar puteri. tapi aku tak join sebab aku tak suka sangat outing hahaha.. tapi insyaallah minggu depan hari sabtu aku keluar kot sebab ada la :p sebok je

Hari ni sekolah ganti.. tapi tak belajar sangat sebab hari ni ada full reheasel untuk HAC last year punya. esok baru ada HAC.

Form one tak banyak yang terlibat except yang pegang bunga manggar. Ala dak dak cun nak wat cene en

Aku ada cerita nak kongsi tapi malas ah. tunggu BBM nanti je la :p Benda ni siyes aku tak leh lupa huhu #TragediMesinBasuh

ok la bai.

vote la saya untuk Digi WWWOW AWARDS YA!

1 comment:

  1. well dah voteee.. :) haha selamat pegang bunga mangga.. and selamat outing~ hehe

    ReplyDelete

Your words defines you